טבעות לאימון כוח: איפה לרכוש?

מתעמלים מכל הרמות צריכים לקבל החלטה מושכלת בעת בחירת טבעות ההתעמלות שלהם. עליהם לבחור את הטבעת המתאימה לשגרה שלהם ולוודא שהיא מתאימה לרמת הכישורים שלהם. כל רמות המיומנות והגילאים של מתעמלים דורשות טבעות שיכולות לעמוד בלחץ רב. על המתעמל לשקול מספר גורמים נוספים בעת בחירת ציוד התעמלות. מאמר זה יעזור לך לקבוע איזו טבעת התעמלות מתאימה ביותר ליכולותיך וניתן לרכוש את הדברים בחנות ציוד כושר‏.

ראשית, לחומר שממנו עשויים מוטות התעמלות יש השפעה משמעותית על האיכות והכוח הכוללים של המנגנון. מתעמלים בוחרים מתוך פלסטיק, עץ או מתכת בבחירת טבעת. טבעות התעמלות מעץ הן ללא ספק טבעות ההתעמלות הטובות ביותר שיש ויש להן מטרה עיקרית אחת: לאחוז חזק בסורגים. מתכת ופלסטיק פחות עמידים, ויכולים להישבר בקלות רבה יותר.

לאחר מכן, שקול את ממדי המסגרות שעליהן הטבעות ינוחו. ייתכן שתחפש טבעת קלה וקומפקטית שיכולה להתקפל ולהתאים לשקית. או שאתה מעוניין יותר במסגרת גדולה ומוצקה שתימשך זמן רב עם תחזוקה מינימלית? הכוח של המנגנון יושפע מגודל המסגרת. זה גם יקבע את המספר והמיקום של נקודות לחץ. הטבעות הטובות ביותר להתעמלות הן אלה מעץ, אבל אתה יכול לבחור מתוך אפשרויות רבות אחרות.

סוג מוטות ההתעמלות שהטבעת תשב עליהם הוא שיקול חשוב נוסף. סורגים יכולים להיות מחולקים לשתי סורגים שונים. יש סורגים צולבים ידית עץ עגולה עם שני סורגים צולבים שמתאימים בפנים ומחוץ למעגל. מוטות מסורתיים עשויים מאלומיניום או מפלדה כבדה ויש להם משטח שטוח לתלות אותם.

חשוב לבחור את האחיזה הנכונה. ישנם שני סוגים שונים של אחיזה: מגנטי ושילוב. אחיזה מגנטית מומלצת בדרך כלל לטבעות קטנות יותר בשל האפשרות של פחות נזק לטבעות; עם זאת, הם אינם מציעים את אותה התמיכה כמו אחיזת השילוב. אם יש לך מתעמלות עבות, זה אולי לא משנה, אבל אם אתה מחפש אחיזה טובה, אז זה עשוי לשנות הרבה.

החומר ממנו עשויות טבעות ההתעמלות ישפיע גם על התכונה הכוללת. חוזק הטבעות תלוי בחומר ממנו הן עשויות. עץ הוא החומר החזק ביותר. הוא נוטה להיות פחות עמיד מחומרים אחרים, אבל הוא גם חזק יותר ופחות סביר שהוא ייפגע. חומרים נפוצים אחרים כוללים אקריליק, טיטניום ופלדת אל חלד.

חשוב לדעת את דירוג הכוחות של טבעות ההתעמלות. זה יקבע עד כמה זה בטוח. דירוג החוזק הגבוה ביותר הוא אינץ 'אחד מלא; הנמוך ביותר הוא חצי סנטימטר. זה אומר שיש להימנע מטבעת כבדה אלא אם כן אתה מתכנן להשתמש בה בתחרויות. כדאי שתשקול טבעות קלות יותר אם אתה קונה אותן לילדים קטנים יותר. הם עדיין יכולים ללבוש אותם כשהם מזדקנים.

עמידות היא חשובה, אז אל תדאג יותר מדי לגבי מחיר. טבעות ההתעמלות הזולות ביותר נוטות להישבר בקלות ועלולות אף לפגוע בספורטאי כשלא משתמשים בהן כראוי. הטבעות האלה עשויות מפלסטיק עמיד, אבל אפשר למצוא גם גרסאות זולות יותר. טבעות אלה הן באיכות נמוכה, כך להיות בטוח לבדוק את הביקורות באינטרנט. טבעות מסוימות מיוצרות עם עץ ועור אשר יכול להיות עמיד יותר מפלסטיק. אתה צריך להבטיח כי תרגילי טבעת חדר הכושר שאתה רוכש הם פלסטיק עמיד, לא עץ ועור.